utenfor bygning om kvelden
Med meråpent-tilgang kan du besøke biblioteket etter at det har blitt mørkt. (Foto: Helge Dyrholm)

Besøk biblioteket når det passer deg

av Reidar Bjorvatn
27.08.24
Med meråpent-tilgang kan du besøke oss utenom betjent åpningstid.

Høsten er over oss med nye krav og forventninger. Da kan det være greit å ha tilgang til biblioteket bortimot til enhver tid! Vi kaller dette tilbudet "meråpent". Bortsett fra at det er ubetjent, er det meste som vanlig. Du kan låse deg inn tidlig om morgenen og sitte langt ut på kvelden om du ønsker. Ordningen gjelder på hovedbiblioteket, Tangvall bibliotek og Vågsbygd bibliotek. Her kan du lese om hvordan du skaffer deg meråpent-tilgang.

Would you like to access unstaffed library? Then you need to sign a contract. You can do it yourself digitally on My Page in Bibliofil. Or you can print out, sign and hand in at the main library, Vågsbygd library or Tangvall library.